Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
NIEUW
Bezig met laden...

MMC SOLDEER PASTA
MMC SOLDEER PASTA
- De pasta kan eenvoudig met een borstel of spatel op de soldeerverbinding worden aangebracht.
- Tijdens het solderen reinigt de pasta de metalen oppervlakken en verwijdert het oxidatie.
- Het is belangrijk om tijdens het gebruik van deze soldeerpasta de juiste veiligheidsmaatregelen te treffen, zoals het dragen van handschoenen en het werken in een goed geventileerde ruimte.

tuning set van CARSON kan de Tamiya TT-01 en het TT-01E chassis
tuning set van CARSON kan de Tamiya TT-01 en het TT-01E chassis
Met de tuning set van CARSON kan de Tamiya TT-01 en het TT-01E chassis zinvol en goedkoop worden getuned. De kogellagers verminderen wrijving en slijtage en verhogen dus de topsnelheid en de rijtijd. De olie gevulde schokdempers zorgen voor betere verbinding met het wegdek en de tandwielen verhogen de eindsnelheid.
Set bestaat uit:
- Kogellager set TT-01 (C904054)
- Pinion 28Z Module 0,6 (11108)
- TT-01 Spurgear Set 55 / 58T (T53665)
- CVA mini schokeenheid (T53619)



CAYOTE Racing 6300mAh 2S LiPo Battery 7,6V 145C 226g
CAYOTE Racing 6300mAh 2S LiPo Battery 7,6V 145C 226g
Technische gegevens:
- Capaciteit: 6300mAh
- Gewicht: 226g (+- 5%)
- Hoogte van de batterij: 18,4mm
- C-snelheid: 145C
- Watturen: 47,88
- Afmetingen (L x B): 138,5 x 46,2mm
- Aansluitingen: 5mm bussen
LiPo staat voor lithium polymeer en wordt beschouwd als de batterij van de toekomst, die langere looptijden en hogere prestaties biedt. Het hoge aantal mogelijke laadcycli spreekt ook in zijn voordeel. Afhankelijk van de fabrikant wordt de levensduur gespecificeerd als 300 tot 600 laadcycli. Bovendien hebben LiPo-batterijen geen geheugeneffect, wat betekent dat ze hun capaciteit grotendeels behouden tijdens hun hele levensduur, met slechts een licht verlies van ongeveer 20%. Deze levensduur wordt echter verkort als ze niet worden opgeslagen met een opslagspanning van 3,8V. De accu moet daarom na elk gebruik tot deze spanning worden opgeladen.
LiPo-batterijen opladen
Als je een LiPo-batterij koopt, moet deze eerst worden opgeladen. Het is belangrijk om te controleren of de oplader compatibel is met de LiPo-batterij. Deze informatie is meestal te vinden op de oplader, op de verpakking of in de handleiding. Als je een geschikte oplader hebt, moet je weten wat de juiste instellingen zijn voor het opladen van de batterij.
Het is belangrijk om te begrijpen wat de informatie op de batterij betekent: Een LiPo batterij bestaat uit minstens één cel, die meestal 3,7 volt is. De "S" waarde geeft het aantal cellen aan. Een 2S accu heeft dus 7,4 volt (of 7,6 volt voor een accu met een hoog voltage). De stroomwaarde in ampère geeft aan hoeveel stroom de accu kan leveren.
Wat is de C-waarde?
De "C"-waarde is een belangrijke factor voor opladen en ontladen. Het geeft aan hoeveel stroom er gedurende een korte tijd uit de accu kan worden getrokken. Hiervoor wordt de ampèrewaarde vermenigvuldigd met de "C"-waarde. Eenvoudig gezegd: een batterij met 6000mAh en 50C kan tot 300 A aan de uitgang leveren. Er wordt gezegd dat hoe hoger de C-waarde, hoe meer druk (punch) de batterij geeft tijdens het rijden op de baan!
Veiligheid - een belangrijk punt
LiPo batterijen vereisen speciale veiligheidsmaatregelen. Veel mensen hebben gehoord van exploderende batterijen. Veel voorkomende oorzaken zijn overladen of mechanische schade. Om het risico tot een minimum te beperken, moet je altijd een LiPo-oplader met de juiste instellingen gebruiken. Het is ook aan te raden om de batterij op te laden in een LiPo veilige tas en deze in deze tas te bewaren bij de juiste opslagspanning.
Hoe bewaar ik LiPo accu's?
Het op de juiste manier opslaan van LiPo accu's is cruciaal voor het verlengen van hun levensduur. Als ze langer dan twee weken leeg of volledig opgeladen worden bewaard, kan dit hun prestaties en levensduur ernstig beïnvloeden. Als je ze langere tijd niet gebruikt (meer dan een week), gebruik dan een programmeerbare lader om de batterij op opslagspanning te brengen in de opslaglaadmodus. Als zo'n apparaat niet beschikbaar is, laad de batterij dan ongeveer de helft van de tijd op die normaal nodig is voor een volledige lading.
Type: | Stickpack |
Capaciteit: | ≥ 6.000 mAh |
Spanning: | 7,6 V |
Gewicht: | ≥ 200 g |
Stekkers: | 5 mm |



CAYOTE Racing 3900mAh 2S Shorty LiPo Battery 7,6V 145C 142g
CAYOTE Racing 3900mAh 2S Shorty LiPo Battery 7,6V 145C 142g
Technische gegevens:
- Capaciteit: 3900mAh
- Gewicht: 142g (+- 5%)
- Hoogte van de batterij: 15.8mm
- C-snelheid: 145C
- Watturen: 29,54
- Afmetingen (L x B): 95,6 x 46,2mm
- Aansluitingen: 5mm bussen
LiPo staat voor lithium polymeer en wordt beschouwd als de batterij van de toekomst, die langere looptijden en hogere prestaties biedt. Het hoge aantal mogelijke laadcycli spreekt ook in zijn voordeel. Afhankelijk van de fabrikant wordt de levensduur gespecificeerd als 300 tot 600 laadcycli. Bovendien hebben LiPo-batterijen geen geheugeneffect, wat betekent dat ze hun capaciteit grotendeels behouden tijdens hun hele levensduur, met slechts een licht verlies van ongeveer 20%. Deze levensduur wordt echter verkort als ze niet worden opgeslagen met een opslagspanning van 3,8V. De accu moet daarom na elk gebruik tot deze spanning worden opgeladen.
LiPo-batterijen opladen
Als je een LiPo-batterij koopt, moet deze eerst worden opgeladen. Het is belangrijk om te controleren of de oplader compatibel is met de LiPo-batterij. Deze informatie is meestal te vinden op de oplader, op de verpakking of in de handleiding. Als je een geschikte oplader hebt, moet je weten wat de juiste instellingen zijn voor het opladen van de batterij.
Het is belangrijk om te begrijpen wat de informatie op de batterij betekent: Een LiPo batterij bestaat uit minstens één cel, die meestal 3,7 volt is. De "S" waarde geeft het aantal cellen aan. Een 2S accu heeft dus 7,4 volt (of 7,6 volt voor een accu met een hoog voltage). De stroomwaarde in ampère geeft aan hoeveel stroom de accu kan leveren.
Wat is de C-waarde?
De "C"-waarde is een belangrijke factor voor opladen en ontladen. Het geeft aan hoeveel stroom er gedurende een korte tijd uit de accu kan worden getrokken. Hiervoor wordt de ampèrewaarde vermenigvuldigd met de "C"-waarde. Eenvoudig gezegd: een batterij met 6000mAh en 50C kan tot 300 A aan de uitgang leveren. Er wordt gezegd dat hoe hoger de C-waarde, hoe meer druk (punch) de batterij geeft tijdens het rijden op het circuit!
Veiligheid - een belangrijk punt
LiPo batterijen vereisen speciale veiligheidsmaatregelen. Veel mensen hebben gehoord van exploderende batterijen. Veel voorkomende oorzaken zijn overladen of mechanische schade. Om het risico tot een minimum te beperken, moet je altijd een LiPo-oplader met de juiste instellingen gebruiken. Het is ook aan te raden om de batterij op te laden in een LiPo veilige tas en deze in deze tas te bewaren bij de juiste opslagspanning.
Hoe bewaar ik LiPo accu's?
Het op de juiste manier opslaan van LiPo accu's is cruciaal voor het verlengen van hun levensduur. Als ze langer dan twee weken leeg of volledig opgeladen worden bewaard, kan dit hun prestaties en levensduur ernstig beïnvloeden. Als je ze langere tijd niet gebruikt (meer dan een week), gebruik dan een programmeerbare lader om de batterij op opslagspanning te brengen in de opslaglaadmodus. Als zo'n apparaat niet beschikbaar is, laad de batterij dan ongeveer de helft van de tijd op die normaal nodig is voor een volledige lading.
Type: | Shorty |
Capaciteit: | ≥ 3.000 mAh |
Spanning: | 7,6 V |
Gewicht: | ≥ 100 g |
Stekkers: | 5 mm |



MR33 Quick Lock Gold Connector Set 5mm - Red/Black (2)
MR33 Quick Lock Gold Connector Set 5mm - Red/Black (2)
raktische Quick Lock gouden stekkerset van MR33.
De kabels worden vanaf de zijkant in de kleine uitsparing van de plug gesoldeerd.
Door de aluminium schroefdop wordt een schroefdraad in de plug geschroefd.
Dit zorgt ervoor dat de lamellen van de plug naar buiten worden gedrukt, waardoor de plug stevig in het contact van de accu past.
Verkrijgbaar vanaf MR33 als 5mm variant in rood/zwart
Inhoud:
- 2 x MR33 Quick Lock 5mm gouden stekkers
- 2 x aluminium schroefdoppen rood/zwart



Hobbywing ETS Fix Timing Xerun V10 G4R 17.5T Motor
Hobbywing ETS Fix Timing Xerun V10 G4R 17.5T Motor
ETS raceklassen en motor/controller combinaties:
- Awesomatix Pro Stock Hobbywing G4R 17,5T motor (HW-30401760) met Hobbywing Xerun XR10 Stock Spec ETS ESC (HW-30112103)
- Hobbywing 21.5 Stock Hobbywing G4R 21.5T motor (HW-30401761) met Hobbywing Xerun XR10 Stock Spec ETS regelaar (HW-30112103)
- 1up Racing 40+ Masters Hobbywing G4R 21,5T motor (HW-30401761) met Hobbywing Xerun XR10 Stock Spec ETS ESC (HW-30112103)
Dus als je je wilt voorbereiden op een ETS-race met de juiste motor (de ETS biedt motoren uit de motorpool aan), dan is de G4R in de ETS-versie de perfecte motor voor jou. Natuurlijk zijn de motoren ook ideaal voor alle andere clubraces of raceseries waar een standaardmotor moet worden gebruikt!
Hobbywing productbeschrijving
De Xerun V10 G4R motor van Hobbywing zorgt voor uitstekende prestaties op het circuit. Met tot 7% meer snelheid en 9% meer vermogen onderscheidt hij zich duidelijk van vergelijkbare motoren in de industrie. Zelfs in vergelijking met zijn G4 voorganger is de prestatieverbetering nog steeds 4%, wat een opwindend krachtige rijervaring biedt in elke 1/10 stock race.
Dankzij de blootliggende kern en de volledig nieuwe rotor slaagt de G4R motor erin om warmte af te voeren via een geoptimaliseerde luchtstroom. Hiervoor is de buitendiameter en dus het totale oppervlak van de G4 voorganger met meer dan een kwart vergroot om de motor effectief te koelen en de warmte snel naar buiten af te voeren. En zelfs als het iets heter wordt: De bedrading in de motor is bijvoorbeeld bestand tegen temperaturen tot 220°C. En de nieuw geïnstalleerde nylon vulplaatjes in de motor verlagen ook het geluidsniveau en zijn bijzonder slijtvaste onderdelen.
Installeer de motor volgens je eigen vereisten. Er zijn bijvoorbeeld twee sensoraansluitingen om de kabelgeleiding te minimaliseren. En als je nog meer belang hecht aan personalisatie, kun je de optionele rotor gebruiken om de motor klaar te maken voor bijzonder veeleisende wedstrijden.
Kenmerken:
- Stille motor met lange levensduur
- Eersteklas, lineaire vermogensafgifte
- Behuizing met geoptimaliseerd gewicht en koeling
- Hoogwaardige componenten
- Fijn afstelbare mechanische timing
- Gemakkelijk te demonteren voor onderhoud
Alles samen resulteert in een motor die op het hoogste niveau presteert op het gebied van prestaties, duurzaamheid en perfecte vermogensafgifte.
Technische gegevens
Type: | Borstelloos/gevoelig |
Pool: | 2 |
Snelheid: | - |
Draait: | 21,5T |
Aantal LiPo cellen: | - |
Vermogen max: | - |
Ampère max: | - |
Onbelaste stroom: | - |
Buitendiameter: | 35,8 mm |
Lengte: | 51,3mm |
Diameter schacht: | 3,17mm |
Schacht lengte: | 13,9mm |
Gewicht: | - |
Timing instelbaar: | Vaste timing voor ETS |
Gebruik: | 1/10 voorraad |
Technische specificatie
Type: | Brushless |
Race Klasse: | Stock |
Wikkelingen: | 17.5 T |
ETS Goedgekeurd: | ETS Modified / Pro Stock, Ja |



Hobbywing ETS Fix Timing Xerun V10 G4R 21.5T Motor
Hobbywing ETS Fix Timing Xerun V10 G4R 21.5T Motor
ETS raceklassen en motor/regelaar combinaties:
- Awesomatix Pro Stock Hobbywing G4R 17.5T motor (HW-30401760) met Hobbywing Xerun XR10 Stock Spec ETS ESC (HW-30112103)
- Hobbywing 21.5 Stock Hobbywing G4R 21.5T motor (HW-30401761) met Hobbywing Xerun XR10 Stock Spec ETS ESC (HW-30112103)
- 1up Racing 40+ Masters Hobbywing G4R 21,5T motor (HW-30401761) met Hobbywing Xerun XR10 Stock Spec ETS ESC (HW-30112103)
Dus als je je wilt voorbereiden op een ETS-race met de juiste motor (de ETS biedt motoren uit de motorpool aan), dan is de ETS-versie van de G4R de perfecte motor voor jou. Natuurlijk zijn de motoren ook ideaal voor alle andere clubraces of raceseries waar een standaardmotor moet worden gebruikt!
Hobbywing productbeschrijving
De Xerun V10 G4R motor van Hobbywing zorgt voor uitstekende prestaties op het circuit. Met tot 7% meer snelheid en 9% meer vermogen onderscheidt hij zich duidelijk van vergelijkbare motoren in de industrie. Zelfs in vergelijking met zijn G4 voorganger is de prestatieverbetering nog steeds 4%, wat een opwindend krachtige rijervaring biedt in elke 1/10 stock race.
Dankzij de blootliggende kern en de volledig nieuwe rotor slaagt de G4R motor erin om warmte af te voeren via een geoptimaliseerde luchtstroom. Hiervoor is de buitendiameter en dus het totale oppervlak van de G4 voorganger met meer dan een kwart vergroot om de motor effectief te koelen en de warmte snel naar buiten af te voeren. En zelfs als het iets heter wordt: De bedrading in de motor is bijvoorbeeld bestand tegen temperaturen tot 220°C. En de nieuw geïnstalleerde nylon vulplaatjes in de motor verlagen ook het geluidsniveau en zijn bijzonder slijtvaste onderdelen.
Installeer de motor volgens je eigen vereisten. Er zijn bijvoorbeeld twee sensoraansluitingen om de kabelgeleiding te minimaliseren. En als je nog meer belang hecht aan personalisatie, kun je de optionele rotor gebruiken om de motor klaar te maken voor bijzonder veeleisende wedstrijden.
Kenmerken:
- Stille motor met lange levensduur
- Eersteklas, lineaire vermogensafgifte
- Behuizing met geoptimaliseerd gewicht en koeling
- Hoogwaardige componenten
- Fijn afstelbare mechanische timing
- Gemakkelijk te demonteren voor onderhoud
Alles samen resulteert in een motor die op het hoogste niveau presteert op het gebied van prestaties, duurzaamheid en perfecte vermogensafgifte.
Technische gegevens
Type: | Borstelloos/gevoelig |
Pool: | 2 |
Snelheid: | - |
Draait: | 21,5T |
Aantal LiPo cellen: | - |
Vermogen max: | - |
Ampère max: | - |
Onbelaste stroom: | - |
Buitendiameter: | 35,8 mm |
Lengte: | 51,3mm |
Diameter schacht: | 3,17mm |
Schacht lengte: | 13,9mm |
Gewicht: | - |
Timing instelbaar: | Vaste timing voor ETS |
Gebruik: | 1/10 voorraad |
Technische specificatie
Type: | Brushless |
Race Klasse: | Stock |
Wikkelingen: | 21.5 T |
ETS Goedgekeurd: | ETS 40+ Masters / 21.5 Stock, Ja |




Hobbywing ETS Xerun XR10 Stock Spec ESC
Hobbywing ETS Xerun XR10 Stock Spec ESC
De Euro Touring Series (ETS) gebruikt vanaf seizoen #18 2025/26 Hobbywing-controllers en -motoren in alle stock toerwagenklassen. Als snelheidsregelaar is gekozen voor de Hobbywing Xerun XR10 Stock Spec. Deze controller voldoet aan alle eisen die de moderne toerwagencoureur stelt aan een stock controller.In nauwe samenwerking hebben Hobbywing en ETS-Orga een eenvoudige en zeer goed werkende software gedefinieerd voor de twee ETS-motoren (17,5T en 21,5T). In de ETS-software kan de juiste toerentalbegrenzer worden geselecteerd voor de raceklassen Pro Stock, 40+ Masters en 21.5 Stock.
Afhankelijk van de gekozen toerentalbegrenzer geeft de controller een andere knippercode weer, zodat je die tijdens de keuring gemakkelijk kunt herkennen. Voor gebruik buiten ETS kan de toerentalbegrenzer ook worden uitgeschakeld (weer andere knippercode), wat de controller ook erg interessant en aantrekkelijk maakt voor Blinki (Boost 0) raceklassen.
De software op de controller bevat alleen de belangrijkste parameters zoals Cutoff Voltage, ESC Thermal Protection, Motor Thermal Protection, Throttle Rate Control, Initial Throttle Force, RPM Limit, Drag Brake Force, Drag Brake Rate, Brake Rate Control en Brake Frequency.
De OTA Programmer (HW-30850400) of de LCD-programmeerkaart (HW-30502002), waar Hobbywing bekend om staat, kan worden gebruikt om de software voor de snelheidsregeling in te stellen.
ETS raceklassen en motor/regelaar combinaties
- Awesomatix Pro Stock Hobbywing G4R 17,5T motor (HW-30401760) met Hobbywing Xerun XR10 Stock Spec ETS ESC (HW-30112103)
- Hobbywing 21,5 Voorraad Hobbywing G4R 21.5T motor (HW-30401761) met Hobbywing Xerun XR10 Stock Spec ETS ESC (HW-30112103)
- 1up Racing 40+ Masters Hobbywing G4R 21.5T motor (HW-30401761) met Hobbywing Xerun XR10 Stock Spec ETS ESC (HW-30112103)

LRP Aluminium Wheel-adapter Blue (4pcs) - S10 Blast - 122561
LRP Aluminium Wheel-adapter Blue (4pcs) - S10 Blast





ZooRacing Panterra Touring Car Body - 0.7mm REGULAR
ZooRacing Panterra Touring Car Body - 0.7mm REGULAR
ZooRacing product beschrijving
De Panterra is ZooRacing's nieuwste high performance body, speciaal ontworpen voor Modified Racing waar precisie, snelheid en handling van het grootste belang zijn. De Panterra is speciaal ontworpen voor de ontberingen van Modified Racing wedstrijden en combineert geavanceerde aerodynamica met geavanceerde materiaaltechnologie die de prestaties op het circuit verbetert als nooit tevoren. Dankzij onze nieuwste bevindingen biedt de Panterra aanzienlijke verbeteringen op het gebied van snelheid, stabiliteit en weggedrag, waarmee hij een nieuwe standaard zet in de industrie. Verhoogde downforce voor meer stabiliteit in de bochten en superieure rotatie zorgen voor een dynamische rijervaring, vooral in modified racing waar elke milliseconde telt.
Om zijn uitstekende prestaties in gemodificeerde racetoepassingen te garanderen, zijn er verschillende innovaties in het ontwerp van de Panterra verwerkt. De totale lengte is gereduceerd om de massatraagheid te minimaliseren en de rotatie rond de verticale as te verbeteren voor een snellere respons. Om de stuurprecisie bij hoge snelheden te verbeteren, zijn de voorkant en de motorkap opnieuw ontworpen met vlakkere hoeken. De zijcontouren zijn strategisch gevormd om de luchtstroom over de achterste wielkasten te leiden, waardoor het aerodynamische drukverschil wordt geoptimaliseerd en de downforce toeneemt. De achterkant is ontworpen voor een laag zwaartepunt, wat zorgt voor een stabiel weggedrag bij hoge snelheden. De nieuw gevormde achtervleugels minimaliseren turbulentie en bevorderen een soepele luchtstroom naar de achtervleugel.
Een belangrijk kenmerk van de Panterra carrosserie is de smalle taillelijn. Deze kenmerkende vorm verkleint het frontale oppervlak en zorgt zo voor een snellere acceleratie en een betere wendbaarheid in scherpe bochten. Door de taillelijn te versmallen bereiken we een efficiëntere aerodynamica en een lagere luchtweerstand, wat resulteert in een betere algehele aerodynamische efficiëntie. Dit ontwerp verbetert niet alleen de wegligging, maar zorgt ook voor een responsievere en wendbaardere race-ervaring - ideaal voor de hoge snelheden en scherpe bochten van gemodificeerde circuits.
De Panterra is ook zorgvuldig geoptimaliseerd voor een hoge rijstabiliteit. Het kleinere frontale oppervlak en de geoptimaliseerde aerodynamica zorgen ervoor dat de carrosserie een stabiel, veilig rijgevoel behoudt, zelfs bij topsnelheden. Dit betekent dat het voertuig voorspelbaar en responsief blijft, zelfs onder zware acceleraties en in snelle bochten. Deze stabiliteit is cruciaal voor gemodificeerd racen, waar handling bij hoge snelheden cruciaal is om snelle rechte stukken en scherpe bochten met precisie te kunnen nemen. De aerodynamische verbeteringen, waaronder de geoptimaliseerde achtervleugel en meer downforce, zorgen voor een evenwichtig weggedrag bij hoge snelheden en geven de coureur meer controle, vooral in kritieke racesituaties.
De verlengde daklijn maximaliseert de aerodynamische efficiëntie, vermindert de luchtweerstand en verbetert de stabiliteit bij hoge snelheden. De zijruiten hebben een nieuw, geïntegreerd boogontwerp dat de luchtdrukverhouding over de hele carrosserie in balans brengt. De nieuwe achtervleugel, ontworpen voor hoge efficiëntie en verder geoptimaliseerd, vormt een perfecte aanvulling op de achterkant van de carrosserie en verbetert de downforce en stabiliteit tijdens manoeuvres bij hoge snelheden. Een geïntegreerde verstevigingsrib versterkt de vleugel en zorgt voor extra structurele stijfheid en consistente prestaties op de snelle circuits die kenmerkend zijn voor modified racing.
Het ZOOlite gietproces dat voor de Panterra is gebruikt, vermindert het gewicht van de standaard 0,7 mm body met ongeveer 10 gram. Deze gewichtsvermindering helpt om te voldoen aan de minimum gewichtsvoorschriften voor gemodificeerd racen, zoals die van het ETS, en verlaagt tegelijkertijd het zwaartepunt van het voertuig. Voor wie op zoek is naar maximale prestaties is de Panterra ook verkrijgbaar in de lichtgewicht ULTRALIGHT versie (0,5 mm). Dit verbetert de wendbaarheid en acceleratie op het circuit zonder dat dit ten koste gaat van de stabiliteit. Voor circuits met extreem veel grip en veeleisende tuningraces bieden we deze body ook aan als 0,4 mm AIRLITE versie.
Elke Panterra bodykit bevat bevestigingsmateriaal voor de achtervleugel van hoge kwaliteit en een gedetailleerd decalvel met grille-, koplamp- en achterlichtontwerpen. Dit maakt het voertuig zowel prestatiegericht als een visuele blikvanger op het circuit.
Kenmerken:
- CAD-ontwerp
- Speciale LCG-carrosserie met realistischer ontwerp en lagere luchtweerstand
- Lage maar realistische voorkant met gebeeldhouwde motorkap en details van de grille en radiatorrooster details
- Extreem smalle taillelijn voor minder luchtweerstand en betere algehele prestaties
- Verdiept dak om de luchtstroom te kanaliseren en de structurele stabiliteit aanzienlijk te verbeteren dankzij statische versterking
- Gestructureerde achterkant voor betere bescherming tegen botsingen
- Grote wielkasten maken 4 mm carrosserieaanpassing voor of achter mogelijk (8 mm in totaal)
- Grote wielkasten voorkomen dat banden in elke positie slepen,
- Gestructureerde zijskirts voor betere bescherming tegen botsingen
- Statische versteviging op de motorkap. Vooral handig bij gebruik van de ultralight versie
- De 0,4 mm dikke AIRLITE carrosserie weegt inclusief vleugels ca. 45 g
- De 0,5 mm dikke ULTRALIGHT carrosserie weegt ca. 55 g
- De ZOOlite 0,7 mm standaard body weegt ongeveer 75 g inclusief vleugel
- Gedetailleerd decalblad
- Bevestigingsmateriaal voor de vleugel
- 100 mm rooster op de achterklep voor eenvoudige en handige montage van de body
- EFRA en IFMAR gehomologeerd
De technische gegevens:
Schaal: 1:10 toerwagen
Wielbasis: ca. 257 mm
Breedte: ca. 190 mm
De carrosserie wordt onbeschilderd en niet uitgesneden geleverd.
Achtervleugel, een klein stickervel en voorruitstickers zijn inbegrepen.
Geen complete auto, geen wielen - deze dienen alleen om het beoogde gebruik beter weer te geven.
Belangrijke opmerking:
Hoe dunner de carrosserie, hoe kwetsbaarder deze is. Dit geldt voor de productie, de opslag, het transport en uiteindelijk natuurlijk het gebruik.
De carrosserieën kunnen kleine kreukels hebben (vooral aan de achterkant).
Kleine kreukels en vouwen kunnen helaas niet altijd worden voorkomen en zijn voor ons niet echt zichtbaar door de tas.
Op dit punt volgt vorm functie - je zult geen schoonheidsprijzen winnen met superdunne carrosserieën. Maar je bent wel snel :-)
Dit geldt met name voor de AIRLITE versie, die slechts 0,4 mm dik is. Hier ontstaan steeds weer knikken door het gevoelige materiaal. Het gebruik van 0,4 mm body's is daarom alleen een optie voor rijders die met deze eigenschappen kunnen leven, voor wie een lage duurzaamheid geen probleem is en die maximale prestaties willen bereiken.
Technische specificatie
Onroad: | Toerwagen |
ETS Goedgekeurd: | ETS Modified / Pro Stock |
Dikte: | 0,7 mm |





ZooRacing Panterra Touring Car Body - 0.5mm LIGHTWEIGHT
ZooRacing Panterra Touring Car Body - 0.5mm LIGHTWEIGHT
ZooRacing product beschrijving
De Panterra is ZooRacing's nieuwste high performance body, speciaal ontworpen voor Modified Racing waar precisie, snelheid en handling van het grootste belang zijn. De Panterra is speciaal ontworpen voor de ontberingen van Modified Racing wedstrijden en combineert geavanceerde aerodynamica met geavanceerde materiaaltechnologie die de prestaties op het circuit verbetert als nooit tevoren. Dankzij onze nieuwste bevindingen biedt de Panterra aanzienlijke verbeteringen op het gebied van snelheid, stabiliteit en weggedrag, waarmee hij een nieuwe standaard zet in de industrie. Verhoogde downforce voor meer stabiliteit in de bochten en superieure rotatie zorgen voor een dynamische rijervaring, vooral in modified racing waar elke milliseconde telt.
Om zijn uitstekende prestaties in gemodificeerde racetoepassingen te garanderen, zijn er verschillende innovaties in het ontwerp van de Panterra verwerkt. De totale lengte is gereduceerd om de massatraagheid te minimaliseren en de rotatie rond de verticale as te verbeteren voor een snellere respons. Om de stuurprecisie bij hoge snelheden te verbeteren, zijn de voorkant en de motorkap opnieuw ontworpen met vlakkere hoeken. De zijcontouren zijn strategisch gevormd om de luchtstroom over de achterste wielkasten te leiden, waardoor het aerodynamische drukverschil wordt geoptimaliseerd en de downforce toeneemt. De achterkant is ontworpen voor een laag zwaartepunt, wat zorgt voor een stabiel weggedrag bij hoge snelheden. De nieuw gevormde achtervleugels minimaliseren turbulentie en bevorderen een soepele luchtstroom naar de achtervleugel.
Een belangrijk kenmerk van de Panterra carrosserie is de smalle taillelijn. Deze kenmerkende vorm verkleint het frontale oppervlak en zorgt zo voor een snellere acceleratie en een betere wendbaarheid in scherpe bochten. Door de taillelijn te versmallen bereiken we een efficiëntere aerodynamica en een lagere luchtweerstand, wat resulteert in een betere algehele aerodynamische efficiëntie. Dit ontwerp verbetert niet alleen de wegligging, maar zorgt ook voor een responsievere en wendbaardere race-ervaring - ideaal voor de hoge snelheden en scherpe bochten van gemodificeerde circuits.
De Panterra is ook zorgvuldig geoptimaliseerd voor een hoge rijstabiliteit. Het kleinere frontale oppervlak en de geoptimaliseerde aerodynamica zorgen ervoor dat de carrosserie een stabiel, veilig rijgevoel behoudt, zelfs bij topsnelheden. Dit betekent dat het voertuig voorspelbaar en responsief blijft, zelfs onder zware acceleraties en in snelle bochten. Deze stabiliteit is cruciaal voor gemodificeerd racen, waar handling bij hoge snelheden cruciaal is om snelle rechte stukken en scherpe bochten met precisie te kunnen nemen. De aerodynamische verbeteringen, waaronder de geoptimaliseerde achtervleugel en meer downforce, zorgen voor een evenwichtig weggedrag bij hoge snelheden en geven de coureur meer controle, vooral in kritieke racesituaties.
De verlengde daklijn maximaliseert de aerodynamische efficiëntie, vermindert de luchtweerstand en verbetert de stabiliteit bij hoge snelheden. De zijruiten hebben een nieuw, geïntegreerd boogontwerp dat de luchtdrukverhouding over de hele carrosserie in balans brengt. De nieuwe achtervleugel, ontworpen voor hoge efficiëntie en verder geoptimaliseerd, vormt een perfecte aanvulling op de achterkant van de carrosserie en verbetert de downforce en stabiliteit tijdens manoeuvres bij hoge snelheden. Een geïntegreerde verstevigingsrib versterkt de vleugel en zorgt voor extra structurele stijfheid en consistente prestaties op de snelle circuits die kenmerkend zijn voor modified racing.
Het ZOOlite gietproces dat voor de Panterra is gebruikt, vermindert het gewicht van de standaard 0,7 mm body met ongeveer 10 gram. Deze gewichtsvermindering helpt om te voldoen aan de minimum gewichtsvoorschriften voor gemodificeerd racen, zoals die van het ETS, en verlaagt tegelijkertijd het zwaartepunt van het voertuig. Voor wie op zoek is naar maximale prestaties is de Panterra ook verkrijgbaar in de lichtgewicht ULTRALIGHT versie (0,5 mm). Dit verbetert de wendbaarheid en acceleratie op het circuit zonder dat dit ten koste gaat van de stabiliteit. Voor circuits met extreem veel grip en veeleisende tuningraces bieden we deze body ook aan als 0,4 mm AIRLITE versie.
Elke Panterra bodykit bevat bevestigingsmateriaal voor de achtervleugel van hoge kwaliteit en een gedetailleerd decalvel met grille-, koplamp- en achterlichtontwerpen. Dit maakt het voertuig zowel prestatiegericht als een visuele blikvanger op het circuit.
Kenmerken:
- CAD-ontwerp
- Speciale LCG-carrosserie met realistischer ontwerp en lagere luchtweerstand
- Lage maar realistische voorkant met gebeeldhouwde motorkap en details van de grille en radiatorrooster details
- Extreem smalle taillelijn voor minder luchtweerstand en betere algehele prestaties
- Verdiept dak om de luchtstroom te kanaliseren en de structurele stabiliteit aanzienlijk te verbeteren dankzij statische versterking
- Gestructureerde achterkant voor betere bescherming tegen botsingen
- Grote wielkasten maken 4 mm carrosserieaanpassing voor of achter mogelijk (8 mm in totaal)
- Grote wielkasten voorkomen dat banden in elke positie slepen,
- Gestructureerde zijskirts voor betere bescherming tegen botsingen
- Statische versteviging op de motorkap. Vooral handig bij gebruik van de ultralight versie
- De 0,4 mm dikke AIRLITE carrosserie weegt inclusief vleugels ca. 45 g
- De 0,5 mm dikke ULTRALIGHT carrosserie weegt ca. 55 g
- De ZOOlite 0,7 mm standaard body weegt ongeveer 75 g inclusief vleugel
- Gedetailleerd decalblad
- Bevestigingsmateriaal voor de vleugel
- 100 mm rooster op de achterklep voor eenvoudige en handige montage van de body
- EFRA en IFMAR gehomologeerd
De technische gegevens:
Schaal: 1:10 toerwagen
Wielbasis: ca. 257 mm
Breedte: ca. 190 mm
De carrosserie wordt onbeschilderd en niet uitgesneden geleverd.
Achtervleugel, een klein stickervel en voorruitstickers zijn inbegrepen.
Geen complete auto, geen wielen - deze dienen alleen om het beoogde gebruik beter weer te geven.
Belangrijke opmerking:
Hoe dunner de carrosserie, hoe kwetsbaarder deze is. Dit geldt voor de productie, de opslag, het transport en uiteindelijk natuurlijk het gebruik.
De carrosserieën kunnen kleine kreukels hebben (vooral aan de achterkant).
Kleine kreukels en vouwen kunnen helaas niet altijd worden voorkomen en zijn voor ons niet echt zichtbaar door de tas.
Op dit punt volgt vorm functie - je zult geen schoonheidsprijzen winnen met superdunne carrosserieën. Maar je bent wel snel :-)
Dit geldt met name voor de AIRLITE versie, die slechts 0,4 mm dik is. Hier ontstaan steeds weer knikken door het gevoelige materiaal. Het gebruik van 0,4 mm body's is daarom alleen een optie voor rijders die met deze eigenschappen kunnen leven, voor wie een lage duurzaamheid geen probleem is en die maximale prestaties willen bereiken.
Technische specificatie
Onroad: | Toerwagen |
ETS Goedgekeurd: | ETS Modified / Pro Stock |
Dikte: | 0,5 mm |





ZooRacing Panterra Touring Car Body - 0.4mm AIRLITE
ZooRacing Panterra Touring Car Body - 0.4mm AIRLITE
ZooRacing product beschrijving
De Panterra is ZooRacing's nieuwste high performance body, speciaal ontworpen voor Modified Racing waar precisie, snelheid en handling van het grootste belang zijn. De Panterra is speciaal ontworpen voor de ontberingen van Modified Racing wedstrijden en combineert geavanceerde aerodynamica met geavanceerde materiaaltechnologie die de prestaties op het circuit verbetert als nooit tevoren. Dankzij onze nieuwste bevindingen biedt de Panterra aanzienlijke verbeteringen op het gebied van snelheid, stabiliteit en weggedrag, waarmee hij een nieuwe standaard zet in de industrie. Verhoogde downforce voor meer stabiliteit in de bochten en superieure rotatie zorgen voor een dynamische rijervaring, vooral in modified racing waar elke milliseconde telt.
Om zijn uitstekende prestaties in gemodificeerde racetoepassingen te garanderen, zijn er verschillende innovaties in het ontwerp van de Panterra verwerkt. De totale lengte is gereduceerd om de massatraagheid te minimaliseren en de rotatie rond de verticale as te verbeteren voor een snellere respons. Om de stuurprecisie bij hoge snelheden te verbeteren, zijn de voorkant en de motorkap opnieuw ontworpen met vlakkere hoeken. De zijcontouren zijn strategisch gevormd om de luchtstroom over de achterste wielkasten te leiden, waardoor het aerodynamische drukverschil wordt geoptimaliseerd en de downforce toeneemt. De achterkant is ontworpen voor een laag zwaartepunt, wat zorgt voor een stabiel weggedrag bij hoge snelheden. De nieuw gevormde achtervleugels minimaliseren turbulentie en bevorderen een soepele luchtstroom naar de achtervleugel.
Een belangrijk kenmerk van de Panterra carrosserie is de smalle taillelijn. Deze kenmerkende vorm verkleint het frontale oppervlak en zorgt zo voor een snellere acceleratie en een betere wendbaarheid in scherpe bochten. Door de taillelijn te versmallen bereiken we een efficiëntere aerodynamica en een lagere luchtweerstand, wat resulteert in een betere algehele aerodynamische efficiëntie. Dit ontwerp verbetert niet alleen de wegligging, maar zorgt ook voor een responsievere en wendbaardere race-ervaring - ideaal voor de hoge snelheden en scherpe bochten van gemodificeerde circuits.
De Panterra is ook zorgvuldig geoptimaliseerd voor een hoge rijstabiliteit. Het kleinere frontale oppervlak en de geoptimaliseerde aerodynamica zorgen ervoor dat de carrosserie een stabiel, veilig rijgevoel behoudt, zelfs bij topsnelheden. Dit betekent dat het voertuig voorspelbaar en responsief blijft, zelfs onder zware acceleraties en in snelle bochten. Deze stabiliteit is cruciaal voor gemodificeerd racen, waar handling bij hoge snelheden cruciaal is om snelle rechte stukken en scherpe bochten met precisie te kunnen nemen. De aerodynamische verbeteringen, waaronder de geoptimaliseerde achtervleugel en meer downforce, zorgen voor een evenwichtig weggedrag bij hoge snelheden en geven de coureur meer controle, vooral in kritieke racesituaties.
De verlengde daklijn maximaliseert de aerodynamische efficiëntie, vermindert de luchtweerstand en verbetert de stabiliteit bij hoge snelheden. De zijruiten hebben een nieuw, geïntegreerd boogontwerp dat de luchtdrukverhouding over de hele carrosserie in balans brengt. De nieuwe achtervleugel, ontworpen voor hoge efficiëntie en verder geoptimaliseerd, vormt een perfecte aanvulling op de achterkant van de carrosserie en verbetert de downforce en stabiliteit tijdens manoeuvres bij hoge snelheden. Een geïntegreerde verstevigingsrib versterkt de vleugel en zorgt voor extra structurele stijfheid en consistente prestaties op de snelle circuits die kenmerkend zijn voor modified racing.
Het ZOOlite gietproces dat voor de Panterra is gebruikt, vermindert het gewicht van de standaard 0,7 mm body met ongeveer 10 gram. Deze gewichtsvermindering helpt om te voldoen aan de minimum gewichtsvoorschriften voor gemodificeerd racen, zoals die van het ETS, en verlaagt tegelijkertijd het zwaartepunt van het voertuig. Voor wie op zoek is naar maximale prestaties is de Panterra ook verkrijgbaar in de lichtgewicht ULTRALIGHT versie (0,5 mm). Dit verbetert de wendbaarheid en acceleratie op het circuit zonder dat dit ten koste gaat van de stabiliteit. Voor circuits met extreem veel grip en veeleisende tuningraces bieden we deze body ook aan als 0,4 mm AIRLITE versie.
Elke Panterra bodykit bevat bevestigingsmateriaal voor de achtervleugel van hoge kwaliteit en een gedetailleerd decalvel met grille-, koplamp- en achterlichtontwerpen. Dit maakt het voertuig zowel prestatiegericht als een visuele blikvanger op het circuit.
Kenmerken:
- CAD-ontwerp
- Speciale LCG-carrosserie met realistischer ontwerp en lagere luchtweerstand
- Lage maar realistische voorkant met gebeeldhouwde motorkap en details van de grille en radiatorrooster details
- Extreem smalle taillelijn voor minder luchtweerstand en betere algehele prestaties
- Verdiept dak om de luchtstroom te kanaliseren en de structurele stabiliteit aanzienlijk te verbeteren dankzij statische versterking
- Gestructureerde achterkant voor betere bescherming tegen botsingen
- Grote wielkasten maken 4 mm carrosserieaanpassing voor of achter mogelijk (8 mm in totaal)
- Grote wielkasten voorkomen dat banden in elke positie slepen,
- Gestructureerde zijskirts voor betere bescherming tegen botsingen
- Statische versteviging op de motorkap. Vooral handig bij gebruik van de ultralight versie
- De 0,4 mm dikke AIRLITE carrosserie weegt inclusief vleugels ca. 45 g
- De 0,5 mm dikke ULTRALIGHT carrosserie weegt ca. 55 g
- De ZOOlite 0,7 mm standaard body weegt ongeveer 75 g inclusief vleugel
- Gedetailleerd decalblad
- Bevestigingsmateriaal voor de vleugel
- 100 mm rooster op de achterklep voor eenvoudige en handige montage van de body
- EFRA en IFMAR gehomologeerd
De technische gegevens:
Schaal: 1:10 toerwagen
Wielbasis: ca. 257 mm
Breedte: ca. 190 mm
De carrosserie wordt onbeschilderd en niet uitgesneden geleverd.
Achtervleugel, een klein stickervel en voorruitstickers zijn inbegrepen.
Geen complete auto, geen wielen - deze dienen alleen om het beoogde gebruik beter weer te geven.
Belangrijke opmerking:
Hoe dunner de carrosserie, hoe kwetsbaarder deze is. Dit geldt voor de productie, de opslag, het transport en uiteindelijk natuurlijk het gebruik.
De carrosserieën kunnen kleine kreukels hebben (vooral aan de achterkant).
Kleine kreukels en vouwen kunnen helaas niet altijd worden voorkomen en zijn voor ons niet echt zichtbaar door de tas.
Op dit punt volgt vorm functie - je zult geen schoonheidsprijzen winnen met superdunne carrosserieën. Maar je bent wel snel :-)
Dit geldt met name voor de AIRLITE versie, die slechts 0,4 mm dik is. Hier ontstaan steeds weer knikken door het gevoelige materiaal. Het gebruik van 0,4 mm body's is daarom alleen een optie voor rijders die met deze eigenschappen kunnen leven, voor wie een lage duurzaamheid geen probleem is en die maximale prestaties willen bereiken.
Technische specificatie
Onroad: | Toerwagen |
ETS Goedgekeurd: | ETS Modified / Pro Stock |
Dikte: | 0,4 mm |





MR33 Body Stiffener Set 1:10 Onroad by BOOM RC
MR33 Body Stiffener Set 1:10 Onroad by BOOM RC

TAMIYA PS-39 Transparant licht blauw 100ml Spray
TAMIYA PS-39 Transparant licht blauw 100ml Spray




Nitro Starterkit (Glow Starter 200mAh, Brandstoffles, Gereedschap)
Robitronic Nitro Starterkit (Glow Starter 200mAh, Fuel Bottle, Tools)




Hobbywing AXE Plus R3 540L 1400kV R2 Combo
Hobbywing AXE Plus R3 540L 1400kV R2 Combo
Product information "Hobbywing AXE Plus R3 540L 1400kV R2 Combo"
Navigating through any terrain becomes effortless with the AXE Plus Combo, which includes the R3 ESC and 1400kV 540L R2 motor. Thanks to the integrated FOC technology, this combo delivers linear power, ample torque, and nearly silent operation, making it ideal for challenging landscapes.
The intelligent control utilized in the R3 ESC allows for automatic torque adjustment, ensuring seamless climbing and descent of hills, while the smart fan activates only when necessary. This keeps energy consumption low and optimizes operating temperature during Your adventure. With versatile programming options and a wide range of adjustable parameters, the Xerun AXE Plus R3 ESC offers both powerful performance and excellent control for crawler RC cars under various conditions.
Additionally, the included 4-pole motor with a 3.175mm shaft and 1400KV features minimal cogging and runs smoothly under all conditions. This is also supported by Hobbywing's patented "Staggered Pole Rotor" design. To ensure this crawler combo operates flawlessly, it is also protected against water and dust according to the IP67 standard, allowing for long-lasting drives in diverse weather conditions. During product development, special attention was further given to ensure that the sensor port prevents water ingress.
Features
- Enhanced performance thanks to FOC (Field-Oriented Control) technology.
- Drag brake adjustable up to 200% for unparalleled holding power on inclines.
- Super BEC with a maximum of 6A and three voltage levels for various servo uses.
- Water and dust resistant to IP67 standard, including a waterproof sensor port.
- Intelligent torque delivery and speed control.
- The ESC features a built-in Bluetooth module for wireless programming.
- Motor with minimal cogging and smooth startup behavior.
- Optimized for sensitive power delivery.
Technical Specifications:
ESC | |
Type: | Brushless Sensored FOC |
Current (cont./peak): | 135A / 600A |
Cells: | 2-6S LiPo |
BEC: | 6V / 7.4V / 8.4V (adjustable) @6A Switch Mode |
Waterproof: | Yes |
Cables: | 1x 12AWG (black, 265mm) 1x 12AWG (red, 265mm) |
Fan: | 25 x 25 x 10mm, powered by BEC |
Connectors: | XT60 |
Programming: | Via Bluetooth and "HW LINK"-App |
Firmware Upgrade: | Yes |
Dimensions: | 49.5 x 37.9 x 32.8mm |
Weight: | 126.5g |
Application: | 1/10, 1/8, 1/6 Rock Crawler |
Motor | |
Type: | Brushless Sensored FOC |
Poles: | 4 |
kV Rating: | 1400kV |
Cells: | 2-3S |
No-Load Current: | 1.7A |
Outer Diameter: | 36mm |
Length: | 57.8mm |
Shaft Diameter: | 3.175mm |
Shaft Length: | 16mm |
Waterproof: | Yes |
Weight: | 211g |
Application: | 1/10 Rock Crawler |
Delivery:
- 1x Xerun AXE Plus R3 ESC
- 1x Xerun AXE540L R2 Motor with 1400kV
- 1x Manual

PowerHD GTS-2 6cm cable TW HV 4-pole Brushless Digital Servo 23.0KG/0.065sec
PowerHD GTS-2 6cm cable TW HV 4-pole Brushless Digital Servo 23.0KG/0.065sec
Product information "PowerHD GTS-2 6cm cable TW HV 4-pole Brushless Digital Servo 23.0KG/0.065sec"The new GTS-2 servo weighs only 47g and is 3mm smaller than conventional low-profile servos.
The output gear is made of TC4 titanium alloy, which is lighter than 303 steel gears and increases hardness and durability by 50%.
There are two versions:
The 6 cm version uses a reverse wire output, with the wire exiting from the bottom of the casing.

Xray Xb808 Composite Steering Ball Joint 6.8mm (2), X352664 - 352664
Xray Xb808 Composite Steering Ball Joint 6.8mm (2), X352664

47338 TT-02B B Parts (Upright) (White)
47338 TT-02B B Parts (Upright) (White)
TT-02B B Parts (Upright) (White)
Versterkte onderdelen voor de TT-02 in wit

47337 TT-02B B Parts (Upright) (Blue)
47337 TT-02B B Parts (Upright) (Blue)
TT-02B B Parts (Upright) (Blue)
Versterkte onderdelen voor de TT-02 in blauw

Tuningset MB-01/BT-01 90835
Tuningset MB-01/BT-01
Tuning set voor TAMIYA chassis.Geschikt voor TAMIYA MB-01 en BT-01 chassis.
Set inclusief kogellagerset, oliegeveerdeschokdempers en 2 sets wrijvingsarme draagarmkogels.
Technische details:
- Meer gecontroleerde stuurmanoeuvres
- Hogere snelheid
- Langere rijtijd
- Betere wegligging
- Lager stroomverbruik
- Minder bandenslijtage
Geschikt voor TAMIYA-chassis:
- MB-01 en BT-01
- 18-delige kogellagerset
- 4 C.V.A. olie druk schokdempers kort
- 2 set controle-arm kogels lage wrijving

TAMIYA 58745 1:10 RC Porsche 911 GT3 R (992) met certificaat
58745 1:10 RC Porsche 911 GT3 R (992) met certificaat



TAMIYA 58746 1/10 R/C Peugeot 306 Maxi (BT-01) met certificaat
58746 1/10 R/C Peugeot 306 Maxi (BT-01) met certificaat
Hier is nog een R/C-kit gecombineerd met het 2WD BT-01-chassis dat keuze biedt uit een FF/MR/FR-aandrijfsysteem;deze keer een standaard wielbasis, voormotor / voorwielaandrijving (FF) opstelling met de carrosserie die de
Peugeot 306 Maxi.
Gebaseerd op de FF hatchback Peugeot 306, werd de Peugeot 306 Maxi ontwikkeld met speciale componenten voor de rallysport.
Een 2,0-liter atmosferische motor voorin was in staat 280 pk te leveren, en de auto had grotere spatborden, een dakspoiler en een lichtere carrosserie.
Inclusief de overwinningen in de rallyraces van 1996 en 1997 in Frankrijk behaalde deze auto vele racesuccessen zoals het klassekampioenschap in de rally van 1996 in Monte
Carlo en derde plaats in de 5e en 6e race op het wereldwijde rallycircuit van 1997.
Deze bouwset voor R/C-modellen is geïnspireerd op zulke rallykampioenen.
Over het model:
• Dit is een bouwpakket voor een R/C-model op schaal 1/10. Lengte: 404 mm, breedte: 187 mm, hoogte: 155 mm. Wielbasis:
257 mm (standaard).
• De kit bevat een bestaande body en nieuwe markeringen.
• De vorm van de Peugeot 306 Maxi is op authentieke wijze nagebouwd in lichtgewicht polycarbonaat.
• Zesspaaks velgen zijn gecombineerd met race-radiaalbanden.
• Afzonderlijke gegoten plastic onderdelen bootsen de zijspiegels en de achtervleugel na.
• De productmarkeringen zijn originele Tamiya-producten.
• Houd er rekening mee dat de carrosserieën van exportmodellen niet voorgeschilderd zijn (alleen de carrosserieën van binnenlandse modellen zijn voorgeschilderd).

XT90 Plug with Sheath M/F Black - 2pcs
XT90 Plug with Sheath M/F Black - 2pcs
These connectors are made from high-temp stealthy Black nylon with gold-plated spring pins or sockets moulded in. The shape of the XT90 prevents reverse polarity, and when plugged in the connection is super-solid. Perfect for applications up to 90A continuous current draw.These versions use sheath housing, no need to use heat shrink tube, enhances overall performance in handling and durability.
2 pairs of male and female.

XT90 Plug M/F Black - 2pcs
XT90 Plug M/F Black - 2pcs
These connectors are made from high-temp stealthy Black nylon with gold-plated spring pins or sockets moulded in. The shape of the XT90 prevents reverse polarity, and when plugged in the connection is super-solid. Perfect for applications up to 90A continuous current draw.2 pairs of male and female.

XT90 Plug with Sheath Female Only - 4pcs
XT90 Plug with Sheath Female Only - 4pcs
These connectors are made from high-temp yellow nylon with gold-plated spring pins or sockets moulded in. The shape of the XT90 prevents reverse polarity, and when plugged in the connection is super-solid. Perfect for applications up to 90A continuous current draw.These versions use sheath housing, no need to use heat shrink tube, enhances overall performance in handling and durability.
4 Female plugs.




XT90 Female - XT60 Male Adaptor
XT90 Female - XT60 Male Adaptor
For use anywhere as a conversion from XT90 to XT60.
6.5mm Gold Banana Bullets M/F 3prs + Shrink Tube
6.5mm Gold Banana Bullets M/F 3prs + Shrink Tube
Core RC 6.5mm gold male and female connectors.
JST-XH 3S Balance Ext Leads 22AWG-30cm 4pin
JST-XH 3S Balance Ext Leads 22AWG-30cm 4pin
Core RC 3S Balance charge entension lead.
JST-XH 2S Balance Ext Leads 22AWG-30cm 3pin
JST-XH 2S Balance Ext Leads 22AWG-30cm 3pin
Core RC 2S Balance charge extension lead.
Aerox TC Droop Gauge & Disks
Aerox TC Droop Gauge & Disks
Introducing the new Aerox droop gauge set for 1-10th Touring cars.A new universal way to take the confusion out of measuring droop across different chassis manufacturers.
Droop is a measurement used to define the point at which the tyre leaves contact with the ground. It can be a very powerful tool to quickly change the behaviour of a car. Measuring droop to the axle centre is the most accurate way of doing so, as it eliminates any potential discrepancy in the symmetry of suspension components. This method is also the only correct way to quickly and easily compare droop across different cars, without the need to
account for any differences in car design.
Using the Aerox system is simple. Fasten the droop wheels on to one pair of axles. The chassis sits on the 10mm droop blocks. The droop gauge is used to measure to the lowest part of the droop wheel. The reading from the gauge is the distance from chassis underside to the centre of axle. Repeat for the other pair of axles.
For easy storage and transportation, the M4 grub screw is inserted into the side of the droop gauge so that it protrudes
equally out of both sides. This is then locked off with the M3 grub screw from the underside. The droop wheels then attach to the droop gauge via the M4 grub screw for safe storage.








FT9 - Alloy - Kit
FT9 - Alloy - Kit
The FT9 is designed to be a winner in the close and exciting ‘Frontie’ FWD racing class.The FT9 incorporates many features from the hugely successful Mi9 touring car, to make a superbly engineered racer.
It is fast, light weight, and agile with a super low centre of gravity.
The FT9 contains all the features and adjustments you need from a high end front wheel drive to take you to the top of the podium.
The FT9, drive from the front.
New - Two Kit versions, K220 - Alloy Chassis 7075-T6 or K219 - Special Stiff Weave Carbon Fibre Chassis. Each offering extreme weight reductions in the rear of the car, as well as advanced flexibility characteristics.
New - Front bumper design with foam bumper and black brass weight. Optional 60g (6x10g weights U8774) additional weight locations.
New - Rear suspension layout with all new shock mounting design. New geometry and forward bias weight distribution.
New - All new suspension geometry. Refined over countless hours by our team drivers and in house development engineers to provide maximum performance across all track conditions.
New - Fully updated front transmission housing. Same on the left and right side.
New - Rear Transmission housing for maximum rearward weight saving and optimum rigidity.
New - Lightweight gear differential design with ultra-smooth action, improved performance and improved ease of build, especially with requirement for maximum oil capacity seen in FWD. Optional oil bleeding design included for an even easier build technique.
New - Driveshaft design. All new low profile joint, joint positioning, ball bearing outputs and weight reduction provide performance improvements.
New - Nano shock absorbers with total length reduction of 7.6mm. Uncompromised stroke for improved performance and lower centre of gravity.
New - Front Hub carrier design. Plastic are included as standard with optional alloy hubs both providing improved wheel control and performance.
New - Front Wheel hex’s with improved wheel control and easier attachment.
New - Rear Alloy Wheel hex’s, lightweight, simple design with inner alloy nut fixing method offering easier wheel fitment.
New - Steering arms with new mounting and adjustable ackermann included and optional crash stop locations.
New - Lower wishbone design with enhanced flexibility, droop control and other improvements. The wishbones are now identical on the left and right hand side.
New - Outer wishbone ball and socket for improved durability and geometry.
New - Independent rear body mounting. Providing better handling performance and durability with shocks mounted separately.
New - Carbon Fibre Servo mount with low centre of gravity design, along with improved mounting location.
New - Compatible with Aerox AX067 LP1S servo, with direct mounting. (Wire extension required, such as KO36521).
New - Front split shock mount design with twist free design and a more consistent, smooth handling characteristic.
New - Lightweight centre layshaft and spur holder design.
New - Lightweight Motor Mount, which includes all new motor positioning with improved pinion accessibility and built in 30mm fan mount.
New - Steering radius arm assembly with new steering geometry for maximum steering with smooth characteristics.
New - Split Top Deck design and integration with the motor mount.
New - Aluminium upper link pivots for lightweight and lower centre of gravity included.
New - Black threaded inserts. Eliminates the need for nuts.
New - Bearing Eccentrics for the diff/spool with smaller diameter and new location type.
New - Precision layshaft with shortened design and revised spur gear position.
New - Motor Positioning with more central motor positioning .
- Improved belt efficiency which can be run much looser without slipping.
- Anti roll bar design lowers centre of gravity.
- Black alloy turnbuckles used throughout.
- 20 precision ball raced bearings.
- Arrowmax supplied 110T 64dp industry standard fitting spur gear.
- Symmetrical chassis cutout offers consistent chassis flex.
- LiPo adjustment for fine tuning weight distribution.
- Rear track rod for infinite adjustment to rear toe-in. This can be tuned for the use of Active Rear Suspension.
- Aerospace carbon fibre components throughout.
- Ultra low centre of gravity.
- Double wishbone suspension for increased suspension rigidity, and reduced play.
- Durable and more efficient drive train with larger pulleys 22:40.
- Fully adjustable, suspension geometry, wheelbase, castor, camber, roll centre, ackermann, droop, anti-dive, anti-squat, front and rear toe in/out, ride height and much more.
- Option Parts available to fine tune to all track conditions.
- LiPo retention mouldings. No tape required.









FT9 - C/F - Kit
FT9 - C/F - Kit
The FT9 is designed to be a winner in the close and exciting ‘Frontie’ FWD racing class.The FT9 incorporates many features from the hugely successful Mi9 touring car, to make a superbly engineered racer.
It is fast, light weight, and agile with a super low centre of gravity.
The FT9 contains all the features and adjustments you need from a high end front wheel drive to take you to the top of the podium.
The FT9, drive from the front.
New - Two Kit versions, K220 - Alloy Chassis 7075-T6 or K219 - Special Stiff Weave Carbon Fibre Chassis. Each offering extreme weight reductions in the rear of the car, as well as advanced flexibility characteristics.
New - Front bumper design with foam bumper and black brass weight. Optional 60g (6x10g weights U8774) additional weight locations.
New - Rear suspension layout with all new shock mounting design. New geometry and forward bias weight distribution.
New - All new suspension geometry. Refined over countless hours by our team drivers and in house development engineers to provide maximum performance across all track conditions.
New - Fully updated front transmission housing. Same on the left and right side.
New - Rear Transmission housing for maximum rearward weight saving and optimum rigidity.
New - Lightweight gear differential design with ultra-smooth action, improved performance and improved ease of build, especially with requirement for maximum oil capacity seen in FWD. Optional oil bleeding design included for an even easier build technique.
New - Driveshaft design. All new low profile joint, joint positioning, ball bearing outputs and weight reduction provide performance improvements.
New - Nano shock absorbers with total length reduction of 7.6mm. Uncompromised stroke for improved performance and lower centre of gravity.
New - Front Hub carrier design. Plastic are included as standard with optional alloy hubs both providing improved wheel control and performance.
New - Front Wheel hex’s with improved wheel control and easier attachment.
New - Rear Alloy Wheel hex’s, lightweight, simple design with inner alloy nut fixing method offering easier wheel fitment.
New - Steering arms with new mounting and adjustable ackermann included and optional crash stop locations.
New - Lower wishbone design with enhanced flexibility, droop control and other improvements. The wishbones are now identical on the left and right hand side.
New - Outer wishbone ball and socket for improved durability and geometry.
New - Independent rear body mounting. Providing better handling performance and durability with shocks mounted separately.
New - Carbon Fibre Servo mount with low centre of gravity design, along with improved mounting location.
New - Compatible with Aerox AX067 LP1S servo, with direct mounting. (Wire extension required, such as KO36521).
New - Front split shock mount design with twist free design and a more consistent, smooth handling characteristic.
New - Lightweight centre layshaft and spur holder design.
New - Lightweight Motor Mount, which includes all new motor positioning with improved pinion accessibility and built in 30mm fan mount.
New - Steering radius arm assembly with new steering geometry for maximum steering with smooth characteristics.
New - Split Top Deck design and integration with the motor mount.
New - Aluminium upper link pivots for lightweight and lower centre of gravity included.
New - Black threaded inserts. Eliminates the need for nuts.
New - Bearing Eccentrics for the diff/spool with smaller diameter and new location type.
New - Precision layshaft with shortened design and revised spur gear position.
New - Motor Positioning with more central motor positioning .
- Improved belt efficiency which can be run much looser without slipping.
- Anti roll bar design lowers centre of gravity.
- Black alloy turnbuckles used throughout.
- 20 precision ball raced bearings.
- Arrowmax supplied 110T 64dp industry standard fitting spur gear.
- Symmetrical chassis cutout offers consistent chassis flex.
- LiPo adjustment for fine tuning weight distribution.
- Rear track rod for infinite adjustment to rear toe-in. This can be tuned for the use of Active Rear Suspension.
- Aerospace carbon fibre components throughout.
- Ultra low centre of gravity.
- Double wishbone suspension for increased suspension rigidity, and reduced play.
- Durable and more efficient drive train with larger pulleys 22:40.
- Fully adjustable, suspension geometry, wheelbase, castor, camber, roll centre, ackermann, droop, anti-dive, anti-squat, front and rear toe in/out, ride height and much more.
- Option Parts available to fine tune to all track conditions.
- LiPo retention mouldings. No tape required.

Ball Diff Set - Icon/2/W
Ball Diff Set - Icon/2/W
Complete ball diff for the Icon F1. Supplied unassembled.


1/12 Hex Rear T Foam 35Sh - Stiff Rims - 42.5mm
1/12 Hex Rear T Foam 35Sh - Stiff Rims - 42.5mm
Introducing an alternative version of the popular T35 1/12th Tyres from Contact RC.These tyres are mounted on a stiffer rim which is more suitable for higher traction conditions.
It gives a more precise feeling to the car and can lead to faster lap times.
In addition to the rim stiffness we have also reduced the diameter of the tyres to be more useable straight from the box.
Less time on the tyre truing machine is a win win for the majority of 1/12th drivers !
Tyres are now sized at 42.5mm rear.

M3 Alloy Thread Insert pk8
M3 Alloy Thread Insert pk8
Alloy M3 treaded inserts to upgrade the U7689 brass inserts. Lighter and cool black colour !



CORE RC Hi Response TC Spring Set - Soft
CORE RC Hi Response TC Spring Set - Soft
CORE RC Hi Response springs for 1/10th Touring and FWD cars.
Developed by Schumacher engineers and high level drivers, these new springs bring a new dimension to 1/10th Touring.
These springs have been designed to improve responsiveness of the cars compared to the competition.
Featuring less coils and having a thinner wire diameter they offer over a 40% weight saving over the competition, a significant 5.2g per set of 4.
CORE RC provide a wide linear range from 1.9 N/mm to 3.5 N/mm and also a progressive spring measuring 2.2-2.9
19mm in length.
Three easy to buy, pairs of 4 are available as sets;
CR852 Soft; including 1 pair of 1.9, 2.1, 2.3 and 2.2-2.9 progressive.
CR853 Medium; including 1 pair of 2.5, 2.6, 2.7 and 2.8
CR854 Hard; including 1 pair or 2.9, 3.1, 3.3 and 3.5

CAYOTE Racing 9200mAh 2S LiPo Battery 7,6V 145C 319g
CAYOTE Racing 9200mAh 2S LiPo Battery 7,6V 145C 319g
Technische gegevens:
- Capaciteit: 9200mAh
- Gewicht: 319g (+- 5%)
- Hoogte van de batterij: 24,9mm
- C-snelheid: 145C
- Watturen: 69,92
- Afmetingen (L x B): 138,5 x 46,2mm
- Aansluitingen: 5mm bussen
LiPo staat voor lithium polymeer en wordt beschouwd als de batterij van de toekomst, die langere looptijden en hogere prestaties biedt. Het hoge aantal mogelijke laadcycli spreekt ook in zijn voordeel. Afhankelijk van de fabrikant wordt de levensduur gespecificeerd als 300 tot 600 laadcycli. Bovendien hebben LiPo-batterijen geen geheugeneffect, wat betekent dat ze hun capaciteit grotendeels behouden tijdens hun hele levensduur, met slechts een licht verlies van ongeveer 20%. Deze levensduur wordt echter verkort als ze niet worden opgeslagen met een opslagspanning van 3,8V. De accu moet daarom na elk gebruik tot deze spanning worden opgeladen.
LiPo-batterijen opladen
Als je een LiPo-batterij koopt, moet deze eerst worden opgeladen. Het is belangrijk om te controleren of de oplader compatibel is met de LiPo-batterij. Deze informatie is meestal te vinden op de oplader, op de verpakking of in de handleiding. Als je een geschikte oplader hebt, moet je weten wat de juiste instellingen zijn voor het opladen van de batterij.
Het is belangrijk om te begrijpen wat de informatie op de batterij betekent: Een LiPo batterij bestaat uit minstens één cel, die meestal 3,7 volt is. De "S" waarde geeft het aantal cellen aan. Een 2S accu heeft dus 7,4 volt (of 7,6 volt voor een accu met een hoog voltage). De stroomwaarde in ampère geeft aan hoeveel stroom de accu kan leveren.
Wat is de C-waarde?
De "C"-waarde is een belangrijke factor voor opladen en ontladen. Het geeft aan hoeveel stroom er gedurende een korte tijd uit de accu kan worden getrokken. Hiervoor wordt de ampèrewaarde vermenigvuldigd met de "C"-waarde. Eenvoudig gezegd: een batterij met 6000mAh en 50C kan tot 300 A aan de uitgang leveren. Er wordt gezegd dat hoe hoger de C-waarde, hoe meer druk (punch) de batterij geeft tijdens het rijden op het circuit!
Veiligheid - een belangrijk punt
LiPo batterijen vereisen speciale veiligheidsmaatregelen. Veel mensen hebben gehoord van exploderende batterijen. Veel voorkomende oorzaken zijn overladen of mechanische schade. Om het risico tot een minimum te beperken, moet je altijd een LiPo-oplader met de juiste instellingen gebruiken. Het is ook aan te raden om de batterij op te laden in een LiPo veilige tas en deze in deze tas te bewaren bij de juiste opslagspanning.
Hoe bewaar ik LiPo accu's?
Het op de juiste manier opslaan van LiPo accu's is cruciaal voor het verlengen van hun levensduur. Als ze langer dan twee weken leeg of volledig opgeladen worden bewaard, kan dit hun prestaties en levensduur ernstig beïnvloeden. Als je ze langere tijd niet gebruikt (meer dan een week), gebruik dan een programmeerbare lader om de batterij op opslagspanning te brengen in de opslaglaadmodus. Als zo'n apparaat niet beschikbaar is, laad de batterij dan ongeveer de helft van de tijd op die normaal nodig is voor een volledige lading.
Type: | Stickpack |
Capaciteit: | ≥ 9.000 mAh |
Spanning: | 7,6 V |
Gewicht: | ≥ 300 g |
Stekkers: | 5 mm |

CAYOTE Racing 7000mAh 2S LiPo Battery 7,6V 145C 274g
CAYOTE Racing 7000mAh 2S LiPo Battery 7,6V 145C 274g
Technische gegevens:
- Capaciteit: 7000mAh
- Gewicht: 274g (+- 5%)
- Hoogte van de batterij: 22,0mm
- C-snelheid: 145C
- Watturen: 53,20
- Afmetingen (L x B): 138,5 x 46,2mm
- Aansluitingen: 5mm bussen
LiPo staat voor lithium polymeer en wordt beschouwd als de batterij van de toekomst, die langere looptijden en hogere prestaties biedt. Het hoge aantal mogelijke laadcycli spreekt ook in zijn voordeel. Afhankelijk van de fabrikant wordt de levensduur gespecificeerd als 300 tot 600 laadcycli. Bovendien hebben LiPo-batterijen geen geheugeneffect, wat betekent dat ze hun capaciteit grotendeels behouden tijdens hun hele levensduur, met slechts een licht verlies van ongeveer 20%. Deze levensduur wordt echter verkort als ze niet worden opgeslagen met een opslagspanning van 3,8V. De accu moet daarom na elk gebruik tot deze spanning worden opgeladen.
LiPo-batterijen opladen
Als je een LiPo-batterij koopt, moet deze eerst worden opgeladen. Het is belangrijk om te controleren of de oplader compatibel is met de LiPo-batterij. Deze informatie is meestal te vinden op de oplader, op de verpakking of in de handleiding. Als je een geschikte oplader hebt, moet je weten wat de juiste instellingen zijn voor het opladen van de batterij.
Het is belangrijk om te begrijpen wat de informatie op de batterij betekent: Een LiPo batterij bestaat uit minstens één cel, die meestal 3,7 volt is. De "S" waarde geeft het aantal cellen aan. Een 2S accu heeft dus 7,4 volt (of 7,6 volt voor een accu met een hoog voltage). De stroomwaarde in ampère geeft aan hoeveel stroom de accu kan leveren.
Wat is de C-waarde?
De "C"-waarde is een belangrijke factor voor opladen en ontladen. Het geeft aan hoeveel stroom er gedurende een korte tijd uit de accu kan worden getrokken. Hiervoor wordt de ampèrewaarde vermenigvuldigd met de "C"-waarde. Eenvoudig gezegd: een batterij met 6000mAh en 50C kan tot 300 A aan de uitgang leveren. Er wordt gezegd dat hoe hoger de C-waarde, hoe meer druk (punch) de batterij geeft tijdens het rijden op het circuit!
Veiligheid - een belangrijk punt
LiPo batterijen vereisen speciale veiligheidsmaatregelen. Veel mensen hebben gehoord van exploderende batterijen. Veel voorkomende oorzaken zijn overladen of mechanische schade. Om het risico tot een minimum te beperken, moet je altijd een LiPo-oplader met de juiste instellingen gebruiken. Het is ook aan te raden om de batterij op te laden in een LiPo veilige tas en deze in deze tas te bewaren bij de juiste opslagspanning.
Hoe bewaar ik LiPo accu's?
Het op de juiste manier opslaan van LiPo accu's is cruciaal voor het verlengen van hun levensduur. Als ze langer dan twee weken leeg of volledig opgeladen worden bewaard, kan dit hun prestaties en levensduur ernstig beïnvloeden. Als je ze langere tijd niet gebruikt (meer dan een week), gebruik dan een programmeerbare lader om de batterij op opslagspanning te brengen in de opslaglaadmodus. Als zo'n apparaat niet beschikbaar is, laad de batterij dan ongeveer de helft van de tijd op die normaal nodig is voor een volledige lading.
Type: | Stickpack |
Capaciteit: | ≥ 7.000 mAh |
Spanning: | 7,6 V |
Gewicht: | ≥ 250 g |
Stekkers: | 5 mm |



CAYOTE Racing 4600mAh 2S Shorty LiPo Battery 7,6V 145C 163g
CAYOTE Racing 4600mAh 2S Shorty LiPo Battery 7,6V 145C 163g
CAYOTE Racing 2S Shorty LiPo accu met een capaciteit van 4600mAh bij 7,6V en 145C.
Technische gegevens:
- Capaciteit: 4600mAh
- Gewicht: 163g (+- 5%)
- Hoogte van de batterij: 18,0mm
- C-snelheid: 145C
- Watturen: 34,96
- Afmetingen (L x B): 95,6 x 46,2mm
- Aansluitingen: 5mm bussen
LiPo staat voor lithium polymeer en wordt beschouwd als de batterij van de toekomst, die langere looptijden en hogere prestaties biedt. Het hoge aantal mogelijke laadcycli spreekt ook in zijn voordeel. Afhankelijk van de fabrikant wordt de levensduur gespecificeerd als 300 tot 600 laadcycli. Bovendien hebben LiPo-batterijen geen geheugeneffect, wat betekent dat ze hun capaciteit grotendeels behouden tijdens hun hele levensduur, met slechts een licht verlies van ongeveer 20%. Deze levensduur wordt echter verkort als ze niet worden opgeslagen met een opslagspanning van 3,8V. De accu moet daarom na elk gebruik tot deze spanning worden opgeladen.
LiPo-batterijen opladen
Als je een LiPo-batterij koopt, moet deze eerst worden opgeladen. Het is belangrijk om te controleren of de oplader compatibel is met de LiPo-batterij. Deze informatie is meestal te vinden op de oplader, op de verpakking of in de handleiding. Als je een geschikte oplader hebt, moet je weten wat de juiste instellingen zijn voor het opladen van de batterij.
Het is belangrijk om te begrijpen wat de informatie op de batterij betekent: Een LiPo batterij bestaat uit minstens één cel, die meestal 3,7 volt is. De "S" waarde geeft het aantal cellen aan. Een 2S accu heeft dus 7,4 volt (of 7,6 volt voor een accu met een hoog voltage). De stroomwaarde in ampère geeft aan hoeveel stroom de accu kan leveren.
Wat is de C-waarde?
De "C"-waarde is een belangrijke factor voor opladen en ontladen. Het geeft aan hoeveel stroom er gedurende een korte tijd uit de accu kan worden getrokken. Hiervoor wordt de ampèrewaarde vermenigvuldigd met de "C"-waarde. Eenvoudig gezegd: een batterij met 6000mAh en 50C kan tot 300 A aan de uitgang leveren. Er wordt gezegd dat hoe hoger de C-waarde, hoe meer druk (punch) de batterij geeft tijdens het rijden op het circuit!
Veiligheid - een belangrijk punt
LiPo batterijen vereisen speciale veiligheidsmaatregelen. Veel mensen hebben gehoord van exploderende batterijen. Veel voorkomende oorzaken zijn overladen of mechanische schade. Om het risico tot een minimum te beperken, moet je altijd een LiPo-oplader met de juiste instellingen gebruiken. Het is ook aan te raden om de batterij op te laden in een LiPo veilige tas en deze in deze tas te bewaren bij de juiste opslagspanning.
Hoe bewaar ik LiPo accu's?
Het op de juiste manier opslaan van LiPo accu's is cruciaal voor het verlengen van hun levensduur. Als ze langer dan twee weken leeg of volledig opgeladen worden bewaard, kan dit hun prestaties en levensduur ernstig beïnvloeden. Als je ze langere tijd niet gebruikt (meer dan een week), gebruik dan een programmeerbare lader om de batterij op opslagspanning te brengen in de opslaglaadmodus. Als zo'n apparaat niet beschikbaar is, laad de batterij dan ongeveer de helft van de tijd op die normaal nodig is voor een volledige lading.



MR33 Tweak Tool Station
MR33 Tweak Tool Station
Met het MR33 Tweak Tool Station kunnen alle wegvoertuigen op schaal 1/10 en 1/12 perfect worden uitgebalanceerd. Het Tweak Tool Station van MR33 vertrouwt niet op een waterpas (zoals de meeste andere producten op de markt), de balans van het chassis wordt gecontroleerd met een hoogtemeter (niet inbegrepen/#MR33-RHG) aan de linker- en rechterkant van het scharnierende deel van het Tweak Tool Station. U werkt dus met duidelijk afleesbare waarden en kunt uw voertuig zeer snel en toch grondig afstellen.
Het MR33 Tweak Tool Station is gefreesd uit hoogwaardig aluminium, geanodiseerd in zwart en voorzien van lasergegraveerde logo's en schalen!
Belangrijk: Zorg er altijd voor dat het Tweak Tool Station wordt gebruikt op een vlakke en rechte opstelplank en op een rechte tafel. Alleen dan krijgt u de beste resultaten en een Tweak-vrije auto!
Â